طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی و هزینه چاپ کارت ویزیت و کاتالوگ

چاپ کارت ویزیت و کاتالوگ

کارت ویزیت با وجود پیشرفت‌های روزافزون دنیای دیجیتال، همچنان جایگاه خود را در صنعت تبلیغات و اطلاع‌رسانی به خوبی حفظ کرده است. در بسیاری از موارد شاهد آن بوده‌ایم که با گسترش دنیای هنر، طراحی و چاپ به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارت های ویزیت بر اساس جنس کاغذ، اندازه، پوشش و طراحی با برش‌های خاص در انواع و اقسام متنوعی ارائه می‌شوند و هر فردی می‌تواند متناسب با سلیقه و نوع کسب و کار خود یکی از هزاران نمونه را انتخاب کند. شما می توانید برای چاپ کارت ویزیت از راهنمایی های انتشارات فردوس برین استفاده نمایید.

یک کارت ویزیت با چاپ صحیح باید همان چیزی را به نمایش بگذارد که هنگام طراحی شکل گرفته است. گاهی کیفیت پایین چاپ، به‌راحتی زحمات طراحی و ارزش کاغذ مورد استفاده را از بین می‌برد. چون آن توجه و علاقه‌ای که مورد نیاز است را در مخاطب ایجاد نمی‌کند.

چاپ صحیح در کارت ویزیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا کارت ویزیت پس از ساعت‌ها مذاکره در یک جلسه رسمی، در حاشیه یک کنفرانس یا همایش و فضاهایی مشابه ارائه می‌شود. در واقع کاربرد کارت ویزیت در این مواقع، در قالب ابزاری برای حفظ ارتباط بعدی با مخاطب مدنظر است. طبیعی است که در این شرایط هیچ‌کس دوست ندارد این ابزار مهم را از دست داده و یا آن را بی‌کیفیت ارائه دهد. یکی از موارد مهم در این زمینه، چاپ صحیح کارت ویزیت است.

شما دوستان عزیز برای مشاوره و چاپ کارت ویزیت و کاتالوگ می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۲۹۷۱۸ تماس حاصل فرمایید.

ارائه کارت ویزیت علاوه بر یافتن زمان و شخص مناسب، نیازمند رعایت آداب مشخصی است. رعایت این آداب کمک می‌کند بازخورد بهتری هنگام ارائه دریافت شود. البته رعایت این موارد در همه حال واجب نیست. گاهی شرایطی رخ می‌دهد که نیاز به ایجاد تغییراتی در جزئیات است. بنابراین موقعیت‌سنجی در کنار توجه به این آداب، می‌تواند موجب موفقیت هرچه بیشتر در زمینه استفاده از کارت ویزیت شود.اولین و مهم‌ترین نکته این است که کارت ویزیت ابزاری برای حفظ ارتباطات قبلی خواهد بود. در نتیجه باید آن را زمانی ارائه داد که آشنایی اولیه شکل گرفته و تمایلی برای ادامه ارتباط وجود داشته باشد.

کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی نیست. در نتیجه نباید آن را در هر شرایطی و به هرکسی ارائه داد. ارائه کارت ویزیت به مخاطبان در زمان و موقعیت‌های خاص، اثربخشی بسیار بالایی دارد؛ در حالی که در زمان‌های دیگر ممکن است هیچ اثری نداشته باشد.

بهترین زمان ارائه کارت ویزیت، وقتی است که مخاطب با حوزه فعالیت کسب ‌وکار یا شخص مدنظر آشنا شده و نیازمند راه ‌هایی برای ایجاد ارتباط در آینده باشد. در واقع باید در ابتدا مخاطب کارت ویزیت را تشنه کرد؛ و زمانی که به موضوع مدنظر علاقمند شد، با ارائه کارت ویزیت امکان ارتباط در آینده را فراهم نمود. بنابراین کارت ویزیت، برای ادامه ارتباط با افراد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا